Bent u niet tevreden ?

Anemoon streeft er naar om de klant te voorzien goede producten en haar afspraken met u na te komen. Hierbij wordt alle zorgvuldigheid in acht genomen. Desondanks ontkomen wij er helaas ook niet aan dat er toch nog wel eens een keer iets niet gaat zoals u en wij dat graag zouden zien.

Anemoon zal er alles aan doen om dit tot een minimum te beperken en daar waar mogelijk ons te verbeteren. Wij zien daarom iedere klacht als een leermoment.

Mocht u toch een klacht hebben, dan vragen wij u vriendelijk om ons klachtenformulier in te vullen. Na ontvangst wordt uw klacht uiteraard zo spoedig mogelijk door ons in behandeling genomen.

Nog prettiger vinden wij het wanneer u met uw klacht naar de winkel komt zodat wij het direct af kunnen handelen.

Stuur uw klacht

 besteller 
 ontvanger 
 
 Afgehaald 
  Geleverd

Wilt u een foto bijvoegen, stuurt u deze dan in een aparte mail naar .